miercuri, 8 octombrie 2008

Despre aikido

Aikido (ro.wikipedia.org)

Practicam shotokan si ma interesa kime, ki, do (dao). Doream sa practic o arta martiala, nu un sport martial. Motivul, pentru care am inceput sa practic judo si karate, in loc de box, lupte, a fost ca, pe langa faptul ca doream sa fiu mai bun in autoaparare, doream sa descopar o lume, o cultura diferita, care pe langa bani, servici, familie etc sa aiba si alte elemente, iar agresiunea era neinteresanta pentru mine, fiind educat de bunici si parinti sa fiu sociabil.

Am aflat prima data de aikido dintr-un articol din revista Centura Neagra. Despre Koichi Tohei, principiile ki-ului si ki aikido. (Incercasem sa intr-un intr-un grup de qi-gong martial, insa m-au refuzat. Interesant este ca la cascadori m-am descurcat :)). Mai tarziu am aflat lucruri neplacute - zvonuri - despre acel grup; in concluczie mi-au facut un bine refuzandu-ma :p.

Niciun comentariu: